torsdag 10 december 2009

Grattiskort med liten elaking..

Ja.. min vecka fortsätter och idag ska jag (roolz) bjuda på ett grattiskort i en lite rockig stil, inte direkt juligt, men det finns ju fortfarande många som fyller år i december..

De svarta halvpärlorna är egentligen svart stickles, jag tycker det blir så snyggt att göra pärlor av dem.. =) å busenkelt..




Motivstämpeln som jag har använt komemr ifrån Tingtura Design och heter "busig tjej".. Just den stämpeln finns inte för tillfället i shopen, men det finns flera andra fina motiv ifrån Tingtura Design.. annars finns allt material som jag använt i webshopen eller i den fysiska butiken i skövde.


Material ifrån beWed:

*Svart cardstock
*Glittrig grön cardstock
*mönstrat papper "Prima rebellious-revolt"
*Die-cut papper "prima rebellious-wicked cool"
*rosa prickigt organzaband
*stickles
*Stämpel ifrån Tingtura Design "grattis"


Privat material
*Motivstämpel ifrån Tingtura Design "busig tjej"


//roolz

Inga kommentarer: