måndag 18 april 2011

Då var det min tur...

att få göra en utmaning av ett av de fina mönstrade pappren i från Graphic 45.
Det var svårt, för jag tyckte pappret var så fint så jag ville inte skära i sär det och ändå så sluta det med att det blev delat på i extra många delar. Ska visa er, så ni vet vad jag pratar om:


Grunden är som vanligt gjord i ett cardstock. Sen har jag skurit ut en bit på 12x12cm av pappret från Graphic 45, detta har jag sen delat upp i nio stycken lika delar på 4x4cm. Jag har sen klistrat alla delarna på ett grönt cardstock som var på 13x13cm.

Dekorationerna som jag använt mig av är:
en brads som är formad som en fjäril
sen har jag satt ihop 4st olika blommor
och 2 st blad i olika toner
har även använt några trådstänger med pärlor på, som jag hade i mina egna gömmor

Ha det nu så gött i det fina vädret!
Kramiz Eva.G

Inga kommentarer: