onsdag 20 april 2011

Penny Black igelkottar :)

Denna vecka visar jag tre kort med stämpelmotiv från Penny Black. Alla stämplar jag använt kommer från Clearstampsetet Wonderful. Jag har använt fram och baksida av mönsterpapperet Empire från Kaisercraft. Jag ville ha band som gick vertikalt men det såg får lite ut med bara ett band. Testade lite olika lösningar men fastnade för att lägga tre band lite omlott. Överst och underst är det ett grönt sidenband. I mitten är det ett mörkgrönt organzaband. Längst ned en blå spets. Jag har även använt blommor, rhinestones och brads.


Jag valde att hålla dessa kort enkla. De enda dekorationerna är Glossy Accents på ballongen. Rhinestones och prickigt organzaband. Dessa mindre kort är perfekta att knyta fast på ett paket eller kanske stoppa ned i blombuketten.




//Mia

Inga kommentarer: