lördag 11 juni 2011

Ett Hjärtligt Tack!

Som många av er säkert redan hört så kommer beWed att upphöra sista juli 2011. Tiden med butiken har varit fantastisk! Är så glad över att ha träffat alla dessa underbara människor under de fem år som beWed funnits. Brudpar som gett sitt förtroende till mig, kunder som jag fått inspirera och själv blivit inspirerad av och framför allt de som bara dök upp i butiken och nu blivit kära vänner till mig!

Jag kommer att sakna butiken något otroligt (för det är sant när de säger att företaget blir som ens skötebarn), men har ändå känt att det här är rätt beslut att ta. Det är dags att ge sig ut på nya äventyr! Ni som vill följa vad som händer får gärna kika in på bloggen Drömmen om Stenbäcken - där skriver jag om familjen, husrenoveringen och nu naturligtvis också pyssel (för inte trodde ni att jag skulle sluta scrappa, va ;))

Vill tacka alla trogna kunder som gjorde dessa fem år möjliga, min familj och vänner som hjälpt till på mässor och varit ett enormt stöd under tuffa tider, dt-tjejerna som varit fantastiska med sitt skapande och inspirerande och dt-chef Maria som tål att nämnas för sig för hon hör hemma i varje kategori här ovan- LOVE YOU! Vill också säga ett speciellt tack till min kära mamma som så ofta satt i butiken när jag var sjuk eller annars behövde en ledig dag och till min underbara man Kalle som alltid stöttat mig i besluten, varit med på uppdrag, mässor mm och framför allt varit tålmodig när jag blivit grinig och stressad =) Och nu blev jag tårögd =´)

Det är fortfarande över en månad kvar tills jag ska lägga ned, så välkomna in för att handla eller bara för att hälsa på annars! Jag kommer att lägga ut saker på rea i webbutiken, men hinner inte uppdatera lagersaldot, så det kan vara så att vissa saker tar slut trots att de står som "i lager" - hoppas ni har förstående för det!

Tack alla underbara än en gång, kom ihåg att bjuda med mig på pysselträffar ;) !

Många kramar från mig;

Kirsi Minkkinen

1 kommentar:

nbde2020 sa...

Under de fake panerai senaste månaderna har Seiko träffat marken med sina nyheter från 2020 och kraftigt förnyat sin Prospex-sportlinje med fake hublot en mängd nya modeller och iterationer på befintliga linjer. Medan mycket av den inledande fanfaren har riktats mot fake seiko de nya retroinflytade dyklinjerna, lades några av de mest spännande och lekfulla nya erbjudanden i sortimentet fake rolex till den mer livsstilsorienterade Prospex Street Series. Den nyligen återupplivade "Arnie" ana-digi diver line, smeknamn för originalets berömda förening fake Rolex med Arnold Schwarzenegger, får några av de bästa uppdateringarna av gäng, med två nya modeller som moderniserar den ursprungliga rolex replica 80-talets klassiska design och lägger till safari-inspirerade nya färgvägar . De resulterande Seiko Prospex SNJ029 och Seiko Prospex SNJ031 har redan rolex kopia blivit döpt till "Safarnie" av Seiko-trogen, och kanaliserar det bästa av de ursprungliga Seiko H558: s djungelkämparföreningar och lägger till en färgglad replika klockor ny stans.