måndag 6 juni 2011

Tack!

Jag vill tacka DT-teamet, Bittan, Mia, Eva, Zora, Michaela och Mirre för den underbara tiden vi haft tillsammans och hoppas ni ger er ut på nya äventyr, beWed hade inte varit just beWed utan er hjälp.
Ni har skapat underbara alster under er tid här och jag uppmanar er att fortsätta så. <3
Tack för alla skratt och för att jag har fått träffat så goa tjejer som ni är och framför allt för att jag och ni har fått nya scrapvänner <3

Med sorg i hjärtat så tackar jag även min Dt-mamma, Kirsi, för den här tiden....nästan 3 år har vi stött o nött för beWed och jag har haft otroligt roligt både som designer, designerteam-chef och butiksbiträde hos dig.
TACK för allt <3 Men vår resa tar ju inte slut här vi kommer ju att ses ändå :)))

Och som DT-chef så tackar jag även från hela teamet och vi önskar dig en spännande framtid med många nya utmaningar :)

Kramar till er alla och jag önskar er en underbar sommar  / Maria Thim Kokki