måndag 26 oktober 2009

Ett rockigt grattiskort..


ja.. då var det dags för mig (roolz) att inspirera er denna veckan i bloggen.. i mitt DT-paket fick jag ganska rockiga papper, glittriga och fulla med döskallar.. så det blev ett grattiskort helt i min egen stil... =)

jag valde att ha ganska minimalt med dekorationer (bara häftklamrar), eftersom papperen är så snygga i sig.. sen får ni ha lite överseende med de dåliga fotona, jag har bara en mobilkamera att fota med och just nu är det ganska mörkt ute, så då blir inte färgåtergivningen den bästa..
(den rosa färgen ser nästan röd ut på fotona, fast den är riktigt chockrosa i verkligheten)


den rosa rutan med svarta döskalle-rutor under, är ifrån ett "prima-rebellious" die-cut papper, komplett med stygn.. där har jag bara stämplat grattis och monterat ett stämpelmotiv ifrån Tingtura-design på 3-D kuddar...
Den glittriga cardstocken är helt underbar, gnistrar massor, utan att det lossnar en massa glitterflagor.. här kan man också ana några rosa häftklamrar...
På insidan har jag monterat ännu en av Die-cuts:en ifrån Prima-papperet.. å så på med lite distress-"black soot" i kanterna, för att ge ett lite ruffigare intryck..
Och en mycket enkel baksida, med det snygga gröna papperet..
Det här materialet har jag använt:
*Prima - rebellious "wicked cool"
*Prima - rebellious "Revolt"
*Grön glittercardstock
*Svart cardstock
*Färgade häftklamrar
*Motivstämpel ifrån Tingtura Design - "tuffa tjejen (Anna)"
*Textstämpel ifrån Tingtura Design - "grattis"
*Distressdyna "black soot"
Det var vad jag hade att bjuda på för tillfället..
Nu ska jag pyssla lite inför scrap-mässan på lördag.. Där ska jag dema lite i BeWed:s monter, så missa inte det..
//roolz



Inga kommentarer: