fredag 30 oktober 2009

En läskig halloweenkorg..

ja.. veckan fortsätter och här kommer mitt (roolz) andra alster med de fina papperen ifrån DT-kitet.. jag ville göra något lite halloween-inspirerat, mest för att jag bara älskar den högtiden, men också för att papperen kändes helt rätt även till detta.. =) så det blev en korg till de lite läskiga likkiste-askarna som jag gjorde för ett tag sen.. mer info om dom finns i min blogg.. jag har använt mig av en av Die-cuts:en ifrån Prima rebellious papperet och gjort en skylt till korgen.. "happy halloween" har jag (i Cuttlebugen) stansat ut av glittercardstocken, å det blev jättefräckt.. såå snygg effekt med det glittriga papperet till bokstäverna.. =) die-cut:en är dessutom ordentligt nersotad med distress "black soot", allt för att bidra till den lite läskiga känslan.. på plastspindlarna har jag lagt lite stickles "black diamond", så de ser lite mer levande ut..




Önskar att ni kunde se hur fint den gröna cardstocken gnistrar, men som vanligt så tycks såna effekter inte riktigt fastna på foton.. men men.. för er som besöker mässan imorgon kommer den finnas där för beskådning.. =)

Det underbara materialet ifrån mitt DT-kit hittar ni självklart i shopen..

//roolz







Inga kommentarer: