söndag 1 november 2009

Scrapmässa i Skövde..

ja.. det var ju som bekant Scrap- och stämpelmässa i Skövde igår, där jag (roolz) och Mia/Makaon satt i montern och demade. jag tänkte därför dela med mig av de 2 julkorten som jag hann göra färdiga under gårdagen. jag demonstrerade distressdynor och perfect pearls (som jag blandade egna glimmer mists med) och det var riktigt roligt att göra. Sen så använde jag även de supersnygga julpapperen ifrån BoBunny, som nyligen kommit in i butiken.. Och crackle paint - rock candy, en av mina nya favoriter som är en genomskinlig krackeleringsfärg som verkligen gör pricken över i:et på små och stora ytor..




Allt material kommer ifrån beWed och det hittar ni i shopen.. eller i den fysiska butiken på Kungsgatan i Skövde..


Sen vill jag också passa på att tacka alla härliga kunder som kom å kikade i våran monter.. det var verkligen superskoj att få se så många glada scrappare på samma ställe..


//roolz

1 kommentar:

Cattis sa...

Vilka läckra julkort!