onsdag 18 november 2009

En julig mjölkkartong..

Ja min vecka fortsätter och idag tänkte jag (roolz) visa er en liten godisförpackning som jag gjort i form av en mjölkkartong. jag har sett en del liknande vikningar ute i olka bloggar och ville så gärna testa att vika en själv, så här kommer resultatet...




Material ifrån shopen:

*Grå/beige cardstock
*Brun skimrande cardstock
*Mönstrat papper ifrån "the paper studio"
*Mönstrat papper ifrån "graphic 45"
*Punchinella
*Löv med röda brads
*Brun prickig organza
*Crackle paint "rock candy"
*Perfect pearls "pearl"
*Distress stickles "vintage photo"


Privat material:

*Guldfärgat band
*"God Jul" - stämpel



Det var vad jag hade att bjuda på för tillfället.. Dock har jag fortfarande lite annat att visa senare under veckan, så fortsätt att kika in här.. =)


//roolz

Inga kommentarer: