måndag 16 november 2009

Little candy striper

Nu var det då dags för mig (roolz) att blogga igen och idag har jag lite julsaker att visa.. för ett tag sen fick jag en sån underbar "house mouse" stämpel, nämligen denna "little candy striper". jag visste med en gång att jag ville göra en ask för polkagrisar, som "gå-bort-gåva för julmiddagen kanske?

Så det blev ett enkelt julkort och en ask (som jag vikt med hjälp av top score-brädan)..





Material ifrån shopen:

*Brun cardsock
*brun skimrande cardstock
*house mouse stämpel "little candy striper"
*punchinella
*snöflingor
*organzaband
*UTEE (embossingpulver)
*stickles


Privat material:
*vita brads
*isärklippt plastförpackning (till locket)



Det var vad jag hade att visa idag.. men håll utkik i bloggen under veckan, för då kommer det upp fler alster.. =)


sen vill jag även passa på att puffa lite för beWed:s stora julträff, som är i Skövde den 5 december.. ni har väl inte missat att anmäla er? mer info hittar ni här..


//roolz

Inga kommentarer: