fredag 5 november 2010

Ett julkort med Magnoliamotiv!

Det första kortet blev ett julkort. Har målat Magnolia stämplen "Tilda öppnar presenter" med Promarkers.
Kortstomen är av vanligt cardstock, Vanilla, och mönsterpappret är ett BoBunny.
Jag använde mig av båda sidorna av mönsterpappret till kortet.
Till kanterna har jag använt en edge scraper och fluid chalk, "Chesnut Roan"
Rosorna och snöstjärnorna har jag gett lite glitterlim, "Stardust" från Reprint





Närbild på rosetten som jag använt en brads från Elements och små snöflingeknappar



Innuti kortet har jag använt samma mönsterpapper från BoBunny och en stämple som är privat och så har jag använt en hjärtbrads som dekoration.
Mvh Ewa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen som gästDT Ewa!! Vilket underbart kort du gjort!! Superfint!!

NHL sa...

Jättetrevligt kort! Så mysiga färger :-)