onsdag 1 december 2010

Smällkaramell

När jag bläddrade i Magnolias tidning så fick jag syn på en smällkaramell. Denna karamell låg i huvudet och lurade, tills jag bestämde mig för att försöka göra en egen. Här ser ni resultatet av mitt försök. Jag kan helt klart tänka mig att man ger bort julklapp i denna på julafton. Ja då får man öppna smällkaramellen före julgranen ska ut ;)



Alla kanter är chalkade med chestnut roan chalks. Blomman är uppbyggd av två olika Reprint blommor. I mitten på blomman sitter en ljusblå rhinestone.

Materiallista
Cardstock Reprint
Mönsterpapper Best creation Falala Christmas - Tree market
Blommor Reprint
Organzaband
Stämpel Reprint God jul med snöflingor
Rhinestone Light blue
Blad

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag måste nog också prova på en sån här! Jättefin!