onsdag 14 april 2010

Ett easelkort

Även jag har testat på att göra ett easelkort. Det var en rolig vikning och kommer säkert bli mer sådana. Motivet är en söt House Mouse stämpel som jag färglagt med ProMarkers. Blommorna är rosa rosor samt Primas vita embossade blommor. Alla kanter är distressade med Spun Sugar. Jag har även använt tre band eftersom det behövdes något mer på kortet. Jag har stansat kanten med en stans från Martha Stewart. Första bilden visar hela kortet och andra bilden visar en närbild på det söta motivet.







Materiallista
Cardstock från Reprint
Mönsterpapper Love Bandit - Tweetheart från BoBunny
Stämpel "Pop"-ular fun från House Mouse
Rosor i färg Mauve
Vita E-line blommor från Prima
Organzaband brunt med vita prickar
Organzaband rosa
Spets i färgen Mauve
Distress dyna i färgen Spun Sugar
Stans Doily Lace från Martha Stewart

Ha det så gott och njut i vårsolen! :)

1 kommentar:

Kajsa sa...

Kul att du vill hjälpa mig att vinna! Det tackar vi för! Du har givetvis även en lott i min candy - lycka till!