fredag 1 oktober 2010

Bidrag till skissutmaningen och en gäst DT !

Idag är det min tur att blogga och jag har en ask jag skulle visat er men så kom jag på att det är roligare att visa alla fina bidrag vi har fått in till skissutmaningen istället =)

Jag har också en rolig sak att berätta och det är att vi har en gäst-DT under nästkommande period och jag välkomnar Milo till gänget och hoppas du ska ha kul hos oss under denna perioden.
Milo kommer blogga på mina fredagar, Linda och Mia fortsätta att blogga måndagar och torsdagar som vanligt.
Nä nu ska jag allt visa er alla fina alster som kommit in och vinnaren kommer utses under början på nästa vecka och vi återkomemr då med vinnaren här i bloggen.


Wictoria L


Rebecca K


Rebecca B


Petra U


Nina L


Michaela L


Marie O


Maria H


Krstin A


Jenni S


Ewa W


Ewa G


Elisabeth R


Camilla I


Annika B


Annica A


Anna G

Inga kommentarer: