onsdag 9 mars 2011

Bröllopskort

Först när jag såg mönsterpapperet så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Sen kom jag på att jag skulle göra ett kort i svart och rosa. Det här blev resultatet. Jag har använt en stämpel från Magnolia som jag färglagt med ProMarkers.


Den svart-vita blomman är uppbyggd av blommor från Reprint. Som mittpunkt till blomman har jag använt en brad från Elements. Rosbladet kommer ifrån Storyteller, säljs i en förpackning med tre olika storlekar. Jag har även använt tre stycken rosor.
Bandet är uppbyggt av tre band som ligger på varandra. Längst ned ett enfärgat grönt organzaband. Ovanpå ett rosa ribbat band. Överst ett grönt sidenband med öglor.
Slutligen har jag dekorerat nedre högra hörnet med tre rosa Rhinestones i olika storlekar.
Ha en trevlig pysselstund!
//Mia

Inga kommentarer: