onsdag 23 mars 2011

FLYTTAR IGEN!

Hej alla söta bloggläsare!
På grund av att jag varit sjuk så mycket den senaste tiden har jag bestämt att flytta hem företaget. Det innebär att butiken på Mariestadsvägen upphör och att ni nu är välkomna hem till vårt renoveringsobjekt från och med början av april. Webbutiken kommer förhoppningsvis fungera bättre, då jag har bättre kontroll över varulagret mm.

Jag uppdaterar hemsidan inom kort med karta till Stenbäcken, kontaktuppgifter och öppettider. Jag bloggar också om husrenoveringen med mera på http://drommenomstenbacken.blogspot.com så välkomna in för att kika. Har ni några frågor går det bra att mejla eller ringa: kirsi@bewed.se och 0705481776.

Ha det underbart i den begynnande våren och hoppas vi ses snart hemma hos mig =)

Kram;
Kirsi

Inga kommentarer: