fredag 25 mars 2011

pirater

godmorgon på er ...då var det fredag (igen..) och min bloggtur...när jag såg dom här grejerna visste jag direkt vad jag skulle göra...visst är det underbart med saker som scrappar sig själv ;-)


pappret kommer från KAISER och är lika snyggt på andra sidan ,

halvpärlorna var clear , men jag målade dom med promarker...det fäster jättebra så det är ett tips ifall ni inte har just den färgen ni behöver
bokstäverna är från privata gömmor med crackle accent på sig



söta edvin pirat från magnolia


och på dödskallen och spikarna på tunnan har jag lagt lite glossy accent och så skruvbrads
det är väldigt roligt att använda stämpelmotiv på LO ,,och jag är väääldigt nyfiken på hur ni använder stämplar på LO???
kan ni inte skicka en länk här till era alster där ni använt MOTIVSTÄMPLAR så kan vi få kika ;-)
ha en trevlig helg allihopa , min är ju slut nu eftersom jag jobbar helg :-)

Inga kommentarer: