lördag 24 juli 2010

Blåbär!

Som ni redan sett är det chipboard tema denna perioden hos beWed och jag har inte bloggat mitt förut för jag har varit lite ledig men det innebär ju inte att jag inte pysslat för beWed ändå =)

Idag kommer jag bara visa två bilder på vad jag har gjort och nästa vecka så kommer allt i sin helhet.
Jag fick det underbara blåbärs mönsterpappret från Magnolia och inte kunde jag hålla mig borta från att välja en liten receptbok med blåbär, pappret var som gjort för detta =)
Boken är en Maya Road och jag fick tre sidor av den, det är 6 sidor i en förpackning, så jag har gjort två egna sidor för att få lite mer i min bok.

Detta är framsidan och där har jag använt Maya Road chipboard, Fanciful labels från Cuttlebag, Plum organza, ljuslila sidenband, Bluberry mönsterpapper som jag stansat ut en bård med Doily Lace Trim från Martha Stewart, Avalanche cardstock, Prima blomma, beWed ros, Reprint Pearl och en Monarch fjäril även den från Martha Stewart.


Denna sidan har jag gjort själv, det är min sista sida i receptboken och där har jag använt samma dekorationer som ovan men jag har gjort sidan i hård papp som jag hade hemma från någon presentförpackning och klädde fram o baksida med Victorian Iris Cardstock och använt mig av en Pearl Brads från Reprint också.

Detta var vad ni fick se idag men kom tillbaka nästa fredag så visar jag hela boken i sin helhet och en sida som jag gjort själv där jag använt mig av en papp påse.
Ha en trevlig vecka därute =)

Inga kommentarer: