onsdag 7 juli 2010

Dopgästbok

Temat denna månad är ju chipboard-böcker, så jag visar gästboken som jag passade på att snabbscrappa till Noorahs dop. Chipboard-boken kommer in i veckan i shoppen, samma gäller bradsen på sista sidan och organzabanden!

Framsidan gjorde jag med vit cardstock och pearlmakers i olika färger. Blev faktiskt förvånad över hur lätt det gick att skriva med Pearlmakern! Jag hade väldigt bråttom med den här boken, så det blev rätt enkelt, men jag knöt en massa små bandsnuttar på ringarna som lite extra dekoration. =)
På baksidan chalkade jag med Chesnut brown, och doodlade med Sakura stardustpenna (som gästerna också fick skriva med. Denna gäst har skrivit "Gud som haver..." på finska i rutan. Själva "skriv-rutan" har jag lagt Prima E-line blommor runt varvade med brads och pearls i mitten.

Inga kommentarer: