lördag 11 september 2010

Mitt bidrag till skissutmaningen!

Nu äntligen bloggar jag mitt bidrag till skissutmaningen, jag har haft lite som kommit ivägen för att lägga ut det igår.
Jag valde att göra en Lo av skissen och ni får ursäkta den dåliga bildkvallitén men jag fotade i skymmning och var tvungen att använda blixt men jag hoppas ni ser ändå =)

Materiallista:
Cardstock: Rosa, "Blushing" och brunt, "Bitter Chocolate"
Brunt mönsterpapper är från Inkido "Mathea-Chocolate Brownie"
Rosa mönsterpapper är Bo Bunny "Love Bandit-Tweetheart"
Brunt sidenband
Bruna rosor
Stickels på rosorna är "Cinnamon"
Bokstäverna är utstansade i Tim Holts die "Vintage Market"
Pearls Rosa och Chocolate

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria, den är ju tokfin!! Gillar verkligen speglingen du gjort i texten för att matcha fotot!

NHL sa...

Såååååå vacker! Vilket foto!!!!