torsdag 23 september 2010

Sparpengs burk

Denna vecka har jag valt att altra en marmeladburk jag hittade i mina gömmor. Jag valde mellan denna och en Dolmio sås burk. Dolmioburken hade grönt lock och jag har ingen möjlighet att färga om det, så valet blev enkelt. Jag ville göra den så rosa som jag kunde. Hade massa härliga dekorationer i rosa så det var inte så svårt. Jag har chalkat kanterna för att jag tycker det blir snyggare så. Etiketten och blomgruppen bredvid den sitter på distanskuddar.



Materiallista
Mönsterpapper You do - Heart stripes
Övrigt: Martha Stewart fjärilspunch, Spellbinders die, mini alfabet, vitt sidenband.
Ni har väl inte missat vår skissutmaning? Du har till 30 september på dig att inspireras av en skiss. Du får skapa kort eller LO. Mer information hittar du här.

Inga kommentarer: