onsdag 23 februari 2011

Inspration från Paper Studio

Grunden är gjord på ett ljust cardstock, ovanpå det sitter ett mönstrat papper från Paper studio -baking.


På det mönstrade pappret har jag sen satt ett brunt fint sidenband, som jag även gjorde en enkel dekoration av och satte fast med en grönmetallic brads.
Stämpel jag använt mig av var en egen privat från Penny Black, den är färglagd med promarkers och sen är den rosa rosetten på stämpeln upphöjd lite med 3d lack. Har även skuggat kanterna lite runt stämpeln med lite brun distress, själva stämpelbilden som sitter på ett brunt cardstock är upphöjt med 3d-kuddar.
Upp i högra hörnet har jag satt ihop 3st blommor som går i olika toner av  brunt, i mitten av dem sitter även där en grönmetallic brads.

Det var allt för denna gången!
/Kramiz Eva.G

Inga kommentarer: