måndag 28 februari 2011

Magnolias härliga papper:)

Detta Magnolia-papperet var ju bara så underbart! Det passade bra till ett projekt jag hade på G, pappas 50årsalbum. Hittade ett foto på mig när jag döptes, december 1984, jag är 3 månader på fotot.
För visst var jag pappas prinsessa?
Titeln är utstansad i Cuttlebugen med "Hippie Chic", chalkade sedan det ljusa cardstocken med lite rosa! Gjorde en dopklänning och skrev min journaling i. Fotomattan har jag gjort små hål i, tanken var att det skulle se ut lite som spets!

LOn i sin helhet:)

Närbild på det underbara papperet:)

En liten dopklänning som extra detalj!

Dekorationer:)
Material som jag använt: Papper: Magnolias "Once upon a Time-princess crown", cardstock
Blommor: Rosor, blommor från Reprint
Övriga dekos: Prickigt Organzaband, rosa sidenband, brads Elements "Pastel Pearls"
Stämpel: kommer ur mina egna gömmor;)

Ha det nu så gott!!
//Michaela

1 kommentar:

Karin sa...

Vilken underbar LO! Så fiffigt med dopkläningen, att skriva journalingen där, jättefint! =)