fredag 25 februari 2011

vad tiden går fort!!

det är redan min bloggdag igen....denna gången har jag 4 alster att visa...
jag håller på med ett minialbum som ska bli en bröllopspresent , känner ni hur det strålar 80-tal från fotona ;-)

albumet är från 3bugsinarug





det läckra pappret kommer från kaiser
den ena sidan har en snygg swirlbård , jag har lagt glossyaccent på en del av swirlen för att lyfta fram den mer , jag har även klippt ut cirklar från andra sidan av pappret o lagt stickles på kanten , så även på blommorna och banden , hjärtbradsen har fått glossyaccent på sig
det blev även 2 "braåha"kort av samma papper
man behöver inte mer för att göra ett vackert kort

bårdstansen kommer från martha stewart


här har jag klippt ut cirklarna och skrapat på kanterna o distressat och stickles på kanterna


även insidan fick sig en liten dekoration av cirklarna och hjärtbradsen


det var allt från mig denna gången , hoppas ni får en skön helg!!!!
/Bittan

Inga kommentarer: