onsdag 9 februari 2011

Mitt första uppdrag som DT-gäst!

Hej!
Jag heter Eva Gustavsson och är en av de nya DT-gästerna. Jag är en kreativ tjej på 35år, som bor här i Skövde. Jag har scrapat i snart 2år och tycker att det är en mycket avkopplande hobby.
Tycker att tiden som DT-gäst ska bli väldigt spännande och utmanande!

Här kommer mitt första uppdrag som blev ett kort:


Stommen är gjord på ett gult cardstock, ovanpå det sitter ett mönstrat papper från serien Best Creation. Det vänstra hörnet är nervikt och det har jag fäst med en brun glittrig brads.
Stämpel är från Penny black -Hugs, den är gjord med svart Versa color -stämpeldyna och sen embossad med färgen hologram. Sen är den färglagd med Promarkers -pennor. På blommorna på stämpeln har jag även tagit 3D-lack, som är glansigt och lite upphöjande.
Sen har jag även satt på en stämplad tag som jag hade själv hemma (finns även i Butiken på Bewed), har även dekorerat med ett band på det.
Brevid stämpeln sitter en brads som är gjord som en slända.
Runt om på alla kanter på papprena så har jag skuggat med Distress -Walnut Stain.

Ses nästa vecka!
Kramiz Eva.G

Inga kommentarer: