fredag 4 februari 2011

LO med Graphic 45 papper:)

Hej!

Michaela heter jag, är 26 år och bor i Tidaholm tillsammans med min man och vår 5årige son! Scrappat har jag gjort sedan oktober 2007. Är stolt över att få vara en av beWeds GästDT nu i vinter/vår:)

Jag gjorde en LO om vår Walther när vi åkte tåg till stockholm, har även använt hans tågbiljett som lite dekoration. Mönsterpappret var mönstrat på både fram och baksida så jag använde båda sidorna. Så underbart med detta tågpapper:) Och dessa stora blommor är ju underbara:) Så roligt material att arbeta med:) Allt material kommer från BeWed, bortsett från de gråa fotomattorna!

Material som använts:
Papper:
Blått cardstock, lite grått cardstock tog jag från EGNA gömmor till fotomattan. Mönstrat papper kommer från Graphic 45 och heter “I think I can”
Dekorationer:
Blommor i papper, 2 stora och en liten. Och små blåa Rhinestones – (bling)
Övrigt: Walthers tågbiljett, titel på dymoband.

Det var allt för mig, nu dröjer det ett tag tills jag bloggar igen för beWed!

Ha det så gott!

//Michaela

Inga kommentarer: