söndag 29 augusti 2010

Edwin kort!

Nu bloggar jag äntligen denna veckans alster, haft endel som kommit ivägen men nu så tänkte jg visa vad jag gjort denna veckan =)
Jag har gjort ett litet födelsedagskort till en pojk och så här blev det!

Jag har maskat två påskstämplar, Lilla KaninTilda och en liten kanin. Jag valde att låta Tilda bli Edwin istället och målade henne i blått ;)
Det cardstock jag använt är "Summer Rain"
Mösterpappret är ett Bo Bunny som jag använt både fram och baksida på, jag klippte ut dom små granarna och gjorde en vimpel som hänger i blått sidenband. Kanten runt bakgrundspappret har jag gjort med Martha Stewart stansen "Doily Lace"
Texten är utstansad cardstock och jag använde Tim Holts stans "Wintage Market", bokstäverna har jag sedan satt massa "Glossy Accents" på för att få en upphöjd effekt.
Blommor och Pearls är från Reprint.
Ha en bra vecka och glöm inte att kika in i veckan och kolla vad Linda och Mia kommer visa, vi ses på fredag då jag visar två söta alster som avslutning av denna periodens teman / Maria

Inga kommentarer: