söndag 1 augusti 2010

Slutresultat av min blåbärsbok!

En febrig DT bloggar äntligen slutresultatet av blåbärsboken. denna söndagen, jag vet att jag skulle visa er i fredags men men ibland händer det saker man inte kan rå på =)
Jag har i mitt förra inlägg berättat vilket material jag använt och eftersom jag inte är frisk så hänvisar jag dit och gör ett snabbinlägg =)

Så här ser alla sidorna ut innan jag knöt ihop min receptbok.

Här är den sidan jag gjort av en papperspåse, jag använde mig av en vanlig brun påse som jag klippte i sidorn till rätt storlek. Jag satte mönsterpapper på och gjorde bårder av Martha Stewart boarder punch och vek över dom på dom öppna sidorna, sen gjorde jag en tag av cardstock och fick en ny sida till min bok =)
Här kommer hela boken igen i sin helhet!

Detta blev mitt inlägg idag men jag kommer tillbaka men nya saker när vi fått nya utmaningar av vår DT-mamma, glöm inte titta in i butiken för det kommer säkert en massa fint nu efter semestern =)

Inga kommentarer: